Trafikkadvokaten har snart30 års erfaring med personskader, trafikkskader, yrkesskader, pasientskader og forsikringssaker.

Trafikkadvokaten holder til i Sandvika og er tilknyttet et nettverk av advokater i Oslo-området som alle har erstatning som spesialområde.  Til advokat i Sandvika kan man enkelt komme med tog, buss eller bil. Sandvika kan by på 3 timers gratis parkering i Storsenterets åpningstid. Kontoret ligger i 5 minutters gangavstand fra tog eller buss. Ring for nærmere info.

Personskader - deles gjerne opp i:

Trafikkskader
Yrkesskader
Pasientskader
Voldsskader

Skader oppstår etter:
1. Ulykker i trafikk eller på jobb, (yrkesskade)
2. Feilbehandling på sykehus eller hos fagperson; lege, tannlege, fysioterapeut, kiropraktor
3. Vold, nedslagning, spark, stump vold e.l
4. Under avtjening av verneplikt - førstegangstjeneste - militæret. Regnes som yrkesskade.
5. Som FN-soldat.Libanon.Afghanistan. Posttraumatisk skade - regnes som yrkesskader.

Trafikkskade må meldes til forsikringsselskap og politi. Yrkesskade må varsles til arbeidsgiver, forsvaret, forsikringsselskap og eventuelt til Arbeidstillsyn og politi. Arbeidsgiver må gi melding til trygdekontoret.

ADVOKATBISTAND

Enten det er trafikkskade eller yrkesskade, er det første vi gjør å få forsikringsselskapet eller Statens Pensjonskasse til å bekrefte at de betaler for advokaten. Vi søker eventuelt om fri rettshjelp - enten til fylkesmannen eller til ditt eget forsikringsselskap. Når du har klarhet i økonomien, kan vi gå igang med advokatarbeidet. Du slipper å betale før disse forholdene er sjekket ut.

Erstatning kan utbetales etter

• trafikkskade
  • yrkesskade (forsikring gjennom jobb/arbeidsgiver, skole, militæret/forsvaret, løsemidler, fallulykker, kuttskader o.l.) Libanon, Afghanistan, posttraumatisk skade
  • sykehusskade
  • tannlegeskade
  • voldsskader
  • brann

Ta kontakt med advokat for 1/2 times gratis og uforpliktende personlig konferanse! Send gjerne en epost!